How are you?

fuyusakura.exblog.jp
かわいい3人+1匹の息子たちとの生活を満喫中です。
by ふゆさくら
プロフィールを見る
Top
3ヶ月経ちました。
2010年 09月 22日 |
a0141366_23301795.jpg

早いもので、S君が生まれてからもう3ヶ月。
家族全員、とにかくS君がかわいくてかわいくて・・・幸せいっぱいの3ヶ月間でした。
Three months have passed since S was born. I feel that the months rolled on quickly! Anyway we are crazy about S who brought happiness to us.

a0141366_21494455.jpg

生まれてすぐは寝ていることが多く、泣いても「ふにゃあ~」程度で物静かな赤ちゃんでしたが、今は寂しいと「ぎゃおー!!!」、車が止まると「びえー!!!」と怪獣のように元気いっぱい泣くようになりました。でも、ママがびゅーんと飛んできて抱っこすると、それはそれは見事にぴたっと泣きやみます。それがとても嬉しく、愛おしさで胸がいっぱいに。。。
ちなみに、パパだとスクワット付きの抱っこじゃないと許してもらえません。笑
When he was born, he often slept and his cry was hollow. But now, when he feels lonely and dulls in a car, he cry wildly. However I hold him close, he stops crying at once. It makes me soooo happy! By the way, when my husband holds him, he has to do flex too. If he doesn't do that, S keeps crying. ^^;

a0141366_21581015.jpg

手足の動きも大きく、力強くなり、手をにぎにぎしあったり、足をぴーんと伸ばしたりできるようになりました。
And he is good at move his hands and legs vigorously.

a0141366_2146348.jpg

おしゃべりも大好き♪ ママやパパやお兄ちゃんたちが話しかけると、にっこにこの笑顔で「あう~」「あっく~」と夢中で答えてくれます。お兄ちゃん達同様、寡黙な男性には到底なれそうもありませんね~。^^;
Then S loves talk. When we speak to him, he replies with pretty voice and big smile. Maybe he will not be reticent man. ^^;

大きくなぁれと願いつつも、(もっとゆっくりでいいよ~)という相反する気持ちも・・・。
あ~母心は複雑です!(>▽<;)
I hope for good growth of S. But I hope for growth slowly too. I feel that how complex the parental love for children is.
[PR]
by fuyusakura1 | 2010-09-22 11:56 | Sくん | Comments(0) |
<< nanoなのだ☆ PageTop ちょっと東京へ・・・ >>
Lace Line Skin by Sun&Moon