How are you?

fuyusakura.exblog.jp
かわいい3人+1匹の息子たちとの生活を満喫中です。
by ふゆさくら
プロフィールを見る
Top
おうちごはん・・・豚キムチ丼
2010年 10月 12日 |
a0141366_2042187.jpg

☆豚キムチ丼
A big bowl of rice topped with pork and kimuchi
☆なめことエノキのさっと煮
Nameko mushrooms and enoki mushrooms boiled and seasoned
☆アユの唐揚げ
fry sweetfishes
☆カボチャと高野豆腐とエンドウ豆の味噌汁
A miso soup with pumpkin and koya-tofu and peas

先日、ご近所のお友達と一緒に美味しい韓国料理屋さんにランチしに行ってきました。石焼きビビンバをいただいたのですが、本当にほっぺが落ちましたよ♪ 韓国料理大好き!また行っちゃおう!・・・でも私ばっかり楽しんじゃったので申し訳ないなと思い、お土産に手作りキムチを買ってきました。そろそろ酸味が出てきたので、豚キムチに・・・♪パパにも子供達にも大好評でした。
大好評といえば、他のおかずも「美味しいー!」の声をいただきましたよ。みんなが笑顔の食卓・・・うれしいなぁ。^^
I went to a Korean restaurant with my friends about 2 weeks ago, and we enjoyed nice meals. I really love Korean dishes!!! And I bought a nice kimuchi as gift. Recently it became acid, so I cooked. Though it was hot dish, my family loved it! The smile of my family made me happy!!!
[PR]
by fuyusakura1 | 2010-10-12 21:56 | meal&dessert | Comments(0) |
<< 今日は寝返り記念日なり♪ PageTop 秋の味覚・・・栗で栗巾着 >>
Lace Line Skin by Sun&Moon