How are you?

fuyusakura.exblog.jp
かわいい3人+1匹の息子たちとの生活を満喫中です。
by ふゆさくら
プロフィールを見る
Top
CHIEゾウさんファミリー、いらっしゃ~い♪
2010年 10月 24日 |
今日は私の高校からの友人、CHIEゾウさんファミリーが遊びにきてくれました♪♪♪
5年ぶりの再会+CHIEゾウさんも7ヶ月前にかわいい赤ちゃん、Ys君のママになりました・・・ということで、懐かし話やら、親ばか話やらで盛り上がりましたとも。笑 (で、話に夢中でお茶すら出さず・・・本当にごめんー!)
My friend came to my house with her family today. She and I were classmates when we were in high school. We enjoyed conversation very much, because I saw her after an interval of five years and she gave birth to a baby boy on March.

S君とYs君も赤ちゃん語でなにやら語り合ってましたよ。(そのかわいい姿に私たちはまたもやメロメロ。^^)
S and her baby boy talked each other with so pretty voice! So we were crazy about our babies. ^^
a0141366_2242696.jpg


生後7ヶ月のYs君はにこにこ笑顔でお手々をパチパチしたり、ずりばいしたり、つかまり立ちしたり・・・3ヶ月後にはS君もYs君みたいにいろいろできるようになるのかな~、赤ちゃんの成長ってすごいな~と感心しきりだったのでした。
Her baby who is a 7-month-old is good at clapping with smile and creeping and standing as he hold something. Wow! I can't believe that my baby becomes like he after 3 months. What a great growth of the baby!

a0141366_22505265.jpg

a0141366_22522913.jpg


CHIEゾウさん、遊びに来てくれてありがとう!それからとても素敵な木のおもちゃをありがとう!早速遊びましたよ~。(もちろん独楽好きの兄たちも一緒に。^^)
またゆっくり会っていっぱい話そうね~♪
Thank you for coming and these wonderful presents! S played at once. Of course, T and O enjoyed too, because they still loves spinning taps. ^^
[PR]
by fuyusakura1 | 2010-10-24 23:39 | diary | Comments(2) |
Commented by CHIEゾウ at 2010-10-25 13:55 x
ほんとあっという間でした。。。タイムアウト!って感じ(笑)
でもブログで拝見しているS君を生(笑)で見れたし抱っこできたしウレシイ~~♪♪
おもちゃも気にいってもらえてヨカッタ!
また是非逢って子供と一緒に遊びましょ~☆☆
Commented by fuyusakura1 at 2010-10-25 23:40
♪CHIEゾウさん♪
楽しかったねぇ~。おしゃべりの時間もあっという間だったけど、5年間もあっという間に飛び越えちゃったよね♪笑
またぜひ遊びに来てね。S君ともども待ってまーす!^^
<< 気がつけばもう4ヶ月! PageTop こてん! >>
Lace Line Skin by Sun&Moon