人気ブログランキング | 話題のタグを見る

How are you?

fuyusakura.exblog.jp
かわいい3人+1匹の息子たちとの生活を満喫中です。
by ふゆさくら
Top
Tのお弁当
2011年 11月 05日 |
Tのお弁当_a0141366_7304151.jpg

本日のTのお弁当。生姜焼きと青梗菜のオイスターソース炒めとトマト入りスクランブルエッグを押し寿司並にぎゅうぎゅう詰め込んだ炊きたてご飯の上にどーん!別にリンゴと柿も添えました。
ただ今食べ盛りなので、こんなに大盛りでも余裕なんですって。Tくん、上よ、上に伸びなさいね-!笑

そうそう、寝ぼけながら作り始めましたが、ベートーベンの7番をかけたら、ものすごくテキパキとリズムよく作れましたよ♪ これ、おすすめです。^^

It's today's T's lunch box. Ginger‐fried beef, Fried qinggengcai that is Chinese vegetable with oyster sauce and Scrambled eggs and tomato put on freshly-cooked rice. I prepared fruit, too. T have such good appetites!^^
By the way, when I cooked, I listen seventh symphony of Beethoven. It was good! Though I was sleepy at first, I cooked with alacrity. I recommend it.



Tのお弁当_a0141366_731295.jpg

「一緒に行こう!」というOの声に、2人仲良く登校していきました。
(そう、今日はOも学校があるんです~。私も役員の仕事のため、後で登校します。)
T and O went to each school. Though O's school have five-day week system, it's special day for his school today. So I have to go later. ^^;



Tのお弁当_a0141366_7312079.jpg

庭のヤマボウシもやっと美しく色付いてきました。
今日も穏やかな一日となりそうです。
At last a kousa dogwood in my garden turned red.
It will be a calm day today.
by fuyusakura1 | 2011-11-05 07:40 | meal&dessert |
<< お久しぶりのおうちごはん PageTop 1歳4ヶ月になりました♪ >>
Lace Line Skin by Sun&Moon