人気ブログランキング | 話題のタグを見る

How are you?

fuyusakura.exblog.jp
かわいい3人+1匹の息子たちとの生活を満喫中です。
by ふゆさくら
Top
雪が積もりました
2009年 12月 19日 |
今朝は親子3人、「3時起き」しました。なぜなら・・・
雪が積もりました_a0141366_17253418.jpg

スキーを楽しむため♪♪♪

といっても、この2人の息子達をSKI場まで連れて行ったのはパパでもママでもありません。
それは彼らのおじさん!スキーLOVEの弟よ、ありがとーーー!!!
そして、もちろん私は彼らを見送った後、2度寝しました。^^
しかし、私にはもう一人息子がいる。。。そう、犬三が「散歩に連れていってくれー!」と起こしてくれましたとも。そして私たちを出迎えてくれたのは美しい銀世界でした。

We woke up at 3:00 this morning because of Skiing! My younger brother who loves skiing very much brought them to the ski resort. Thank you---!
And after I saw off them, I enjoyed sleeping again. But I have another son. Yes! It's Kenzo! He woke me up for a morning walk. When we went out, there was snow everywhere!

雪が積もりました_a0141366_1743067.jpg

犬ちゃん、気持ちよさそう♪ ヒーターだけじゃなくて、散歩もやっぱり好きなんだね。よかった、よかった。でも、私はさっむーーーーー!!!凍りそうなくらい寒かったです。息も真っ白。

Oh, Kenzo looks agreeable! I thought he loves heater, but he also seems to love a walk. But I felt sooooo cold! My breath turned white. I had almost flozen....(TOT)

雪が積もりました_a0141366_1745710.jpg

だから完全防備です!特に足元はファーのポンポン付きのブーツ装着でぬくぬく♪
So I wore many clothes. I love my boots that makes me warm.^^

さぁもうすぐ子ども達が帰ってきます。きっと「ママ、聞いてー!!!」って大興奮でいろいろ話してくれるんだろうなぁ。。。
They will be back soon. They will likely talk about skiing!!!
by fuyusakura1 | 2009-12-19 18:21 | diary |
<< お汁粉 PageTop キウイジャム >>
Lace Line Skin by Sun&Moon